collage1

collage1

maandag 23 januari 2012

Nieuw speelgoed

Ja hoor. Eindelijk is het dan zover. Ik heb een nieuw stukje speelgoed aangeschaft. En weet je wat???
Een nieuwe Lockmachine. Al heel lang wilde ik er één hebben, maar steeds was er weer wat anders wat voor ging. Maar nu ben ik de trotse bezitter van de Bernina 1150MDA. Afgelopen zaterdag ben ik naar Alkmaar gegaan en heb ik stoffen gekocht om hem uit te proberen. Een wollen gebreide stof voor een vest en een tricot voor een tuniekjurkje. Nu snel het jasje van Marleen afmaken en dan ga ik daar aan beginn

Mijn werkplek met het jasje voor Marleen.
Verder ben ik bijna klaar met het door quilten van mijn vervolgcursus quilt en heb ik 499 dronkenmanspad blokjes gemaakt. Afgelopen zomer ben ik er mee begonnen. Het was een heerlijk werkje voor op de camping. Deze ga ik nu eerst op een tafelkleed spelden voordat ik ze aan elkaar zet.
Hoe dat wordt lezen jullie op een volgende blog.


Ook zijn er weer wat huisjes bijgekomen. Ik ben wel een paar dagen op achter, maar dat haal ik wel weer in.

Voor nu was dit het weer. Een hele fijne week en tot de volgende blog.
 Groeten, Annet

1 opmerking: