collage1

collage1

woensdag 21 december 2011

Kerst in huis

Onze kamer is gerestyled in kerstsfeer. Het had wat voeten in de aarde omdat ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind. het gebeurd mij heel vaak dat ik denk: "Zo en zo ga ik het doen". Maar meestal mislukt het dan. Het lijkt dan absoluut niet op de voorstelling die ik in mijn hoofd heb. Dit jaar moest ik het meeste ook nog alleen doen omdat Gerard nog steeds geplaagd wordt door zijn hernia. Gelukkig heeft Marleen de boom gedaan maar de rest kwam toch echt voor mijn rekening. Als alles dan klaar is, en opgeruimd, ja, dan vind ik het weer erg leuk en gezellig en wil ik het weer niet missen. Een beetje dubbel allemaal.



 In de tussentijd heb ik ook mijn eerste UFO quilt afgemaakt. De volgende keer komt er een foto maar die wil ik graag buiten maken en daar is het nog even geen weer voor geweest.

Zo was het wel weer deze keer. Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en voordat het jaar om is laat ik nog wel even iets van mij horen, lezen en zien.

Groetjes, Annet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten