collage1

collage1

maandag 12 december 2011

Groen workshop

Hallo allemaal,
De trouwe lezers van mijn blog zullen gemerkt hebben dat het al een poosje is geleden dat er een nieuwe blog van mij was. Dit komt omdat ons leventje een beetje op zijn kop is komen te staan. Gerard is zodanig door zijn rug gegaan dat hij er een hernia aan heeft over gehouden. hij heeft heel veel pijn en kan niet zoveel. Als je dan niet gewend bent om thuis te zijn en ook nog eens op een bed in de kamer komt te liggen, kun je je wel voorstellen dat de wereld er anders uit is gaan zien. Ook de drukte van Sinterklaas kwam er bij, dus jullie snappen het, dan schiet het bloggen er bij in. Nu alles weer een plekje heeft gekregen even bij bloggen.
Zaterdag 10 december heb ik een groenworkshop gedaan. Met bloemen en planten ben ik over het algemeen niet zo goed. (Ik hou helemaal niet van vieze handen. Daar krijg ik altijd de kriebels van) Maar met een groep vrouwen, 2 enthousiaste leidsters en veel gezelligheid is het me aardig gelukt. Ik heb een strokrans gebonden voor buiten. Mijn moeder had deze workshop gekocht  op de veiling in Cultura, maar door hun vakantie kon ze hier niet aan meedoen, dus viel aan mij de eer. Ik heb de krans dan ook aan mijn moeder cadeau gedaan en zij was daar heel erg blij mee. Eigenlijk vond ik het heel leuk om te doen dus ga ik er voor mezelf ook een maken.


een overzicht van de gezelligheid


  mijn creatie


een overzicht van alle werkstukken

Op quiltgebied ben ik vooral ufo's aan het afmaken. De mysterie van vorig jaar moet alleen nog een afwerkbies en een label krijgen. De quilt van de vervolgcursus is gesandwiched en daarmee ben ik met het doorpitten begonnen.
Ik heb voor Marleen (onze dochter) al een poosje een jasje geknipt en doorgeslagen liggen. Zij wil dit graag aan met kerst dus ik hoop dat dit gaat lukken. Ik doe mijn best.
Mijn kledingreparaties beginnen weer aardig te lopen. Ik heb de afgelopen weken veel te repareren gehad en heb ik ook de opdracht gekregen om de gordijnen van vakantiepark IJselhof te repareren. Wie weet waar dit allemaal toe gaat leiden.
Zo zie je maar weer, ik heb altijd tijd tekort. Maaaaaar............ onthoud heel goed, iedereen schrijft zijn eigen agenda vol. Ik ga dus niet klagen, alles wat ik doe is gewoon heel leuk en geeft mij een heerlijke kick.

Groetjes en een prettige week,
Annet



Geen opmerkingen:

Een reactie posten