collage1

collage1

zondag 27 november 2011

Trots

Ik ben TROTS, TROTS en nog eens TROTS. Gister op de winterfair kwam heel veel publiek en heel veel mensen wisten niet dat ik van die mooie dingen maak. Dus ik kreeg van de één na de ander een compliment en was het van tijd tot tijd erg druk bij mijn kraam. Ik had dus veel "kraam visite" (dat even voor mijn broer(tje).)
Er was zelfs iemand die vond dat ik een plekje verdien in het polder museum in Andijk. Daar worden vaak exposities gehouden door "kunstenaars" en andere bezienswaardigheden. Dus wie weet komt het daar nog eens van. Ik zal dat dan ook zeker laten weten in mijn blog. ook hebben verschillende mensen zich opgegeven voor een cursus en anderen hadden daar belangstelling voor maar moesten er nog over nadenken.
Over de kleding reparaties, die ik ook doe, waren ook veel mensen enthousiast. Dus er zal nog wel meer uit deze fair komen. Maar bovenal was het heel erg gezellig en heb ik genoten van deze dag.



2 opmerkingen:

  1. Geweldig Annet. Dat is echt een leuke belevenis als veel mensen je werk waarderen! Weet je nog dat jij met je moeder bij onze tentoonstelling in het poldermuseaum op bezoek waren?? Dat was wel het begin van je quilt "carriere".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog Annet. Ik ga je volgen. Zo bezige bij tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen