collage1

collage1

zondag 20 november 2011

Winterfair

Afgelopen woensdag viel de Andijker op de mat met daarin een folder over de winterfair. deze wordt gehouden op 26 november in het Dorpshuis. Toen ik de deelnemers zag dacht ik gelijk: daar wil ik ook staan!! Ik zou daar heel goed mijn cursussen kunnen promoten en de mensen laten zien wat ik doe en wie ik ben (ook al kent bijna het hele dorp mij). Ook voor mijn kleding reparaties is dit een heel mooi moment om te laten weten dat ik dit doe.
Maar........ wel kort dag en wat moet ik dan allemaal meenemen. Ik ben namelijk nogal onzeker en denk snel dat het gek is. toch heb ik dit allemaal over boord gegooid, en het is gelukt! Er is nog een plaatsje voor mij op de winterfair. Ik ben nu snel nog wat Log Cabin kerstkaarten aan het maken om te verkopen. Verder heb ik nog 2 kerstquilts om tentoon te stellen. Samen met de favoriete kussens, muziekquilt en de quilts van de beginners en vervolgcursus kom ik toch tot een leuk geheel. Natuurlijk neem ik ook mijn kantwerk mee. Daar heb je altijd veel bekijks mee. Dus je snapt het al, het is druk in mijn hoofd en deze week zal bij mij alles in het teken staan van de winterfair! Voorop staat wel, dat ik het ontzettend leuk vind en een hele uitdaging. Het gaat me ook zeker lukken! Weg met die onzekerheid! Volgende week zal ik ook zeker de foto's laten zien. Ik zou jullie graag de flyer willen laten zien, maar ik krijg het niet voor elkaar om hem in dit bericht te krijgen. Het heeft te maken met een of ander bestand.
Wat wel gelukt is, is het eerste kussentje in de nieuwe stoelen. Ik moet zeggen, erg goed gelukt.


Op de achtergrond zien jullie mijn schat, die zoals iedere zondag soep staat te koken. Deze week wordt het tomatensoep

Prettige week en tot snel,
Annet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten