collage1

collage1

woensdag 9 november 2011

Zoek de verschillen

Op de foto valt de staat van de stoel nog wel mee,
maar in het echt waren ze echt slecht.
Dit is het eind resultaat
Hiermee doel ik op de stoelen die KLAAR!!!! zijn. Het was een hele klus, maar het was het waard. Ze zijn heel mooi geworden. Ik ben weer "zô kuin as een kip". En wat vinden jullie van ons spetterende behangetje?
Vanmiddag, tijdens de najaarsmarkt, bij Schouten handwerken in Hoorn (www.willswools.com) katoen gekocht om kussens te haken voor de nieuwe stoelen.




 Nog niet voor de nieuwe bank. Die moet er eerst maar zijn. En ja hoor! toen ik thuis kwam was er een mail van de meubelzaak. DE BANK IS BINNEN!! Morgen gelijk ophalen, joepie. Nieuwe dingen zijn altijd leuk. Dan nog wat nieuwe lampjes en accessoires uitzoeken en dan kunnen we er weer een poosje mee toe. Ik ben vanmiddag ook geslaagd voor een achterkant stof voor de quilt van de vervolg cursus. Die kan ik nu sandwichen en doorpitten. Nog genoeg te doen.

Later een betere foto.
Daarom, prettige avond en tot de volgende keer.

Annet

3 opmerkingen:

  1. Annet gefeliciteerd!! en kuin ken je weze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi annet,geweldig wat je doet,je bent een handige bliksem veel succes,groetjes jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een prachtig resultaat! De stoelen kleuren ook mooi bij het behang. Het ziet er mooi uit en je mag er zeker trots op zijn.
    Fijn dat je ook zo geslaagd bent met je aankopen!

    Groeten,

    Ellen
    http://elliesquiltplace.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen