collage1

collage1

dinsdag 27 december 2011

Kerst 2011

Hallo allemaal,
Het is vandaag 27 december en is kerstmis 2011 weer achter de rug. Het was allemaal weer heel gezellig, maar als het dan weer voorbij is, is dat ook weer heerlijk.

Hier zien jullie: v.l.n.r. Gerard, dochter Marleen, schoondochter Laura
zus Sandra. Midden: Heerlijk voorgerecht: meloensoepje, plateau met
vleeswaren, heerlijk tomaten en noten brood, olijven en knoflooktenen.

Dit was het hoofdgerecht. De visspiesjes en de stoofpeertjes
kwamen uit de keuken van papa en mama. De runderstoof,
kip, groenten en rijst zijn afkomstig uit onze keuken.
Bijna iedereen aan de grote tafel. V.l.n.r. onze zoon Wouter,
Sandra, mama, papa, Laura, Marleen en ikzelf.
Onze zwager Don maakte de foto, Gerard was er even niet en
onze zoon Bart moest werken bij restaurant Van Bleiswijk in Enkhuizen.
Vanmorgen hebben we eerst wat uitgeslapen en van alles opgeruimd van gisteren.
Gister hadden we kerst eten bij ons thuis. Dan hoefde Gerard de deur niet uit en kon hij plat gaan als hij daar behoefte aan had. Gelukkig gaat het wel vooruit met zij hernia. Hij kan al veel langer op de bank zitten en vanmiddag heeft hij weer een rondje buiten gelopen. We hopen dat het zo vooruit blijft gaan. Maar "to the point". Na het opruimen heb ik mijn cursisten voor de nieuwe cursussen van januari een mail gestuurd met alle info die ze moeten weten. Er gaan in januari 1 beginnerscursus en 2 vervolg cursussen van start. Verder ben ik gevraagd om een cursus appliceren met "vlisofix" of "steam a seam" te organiseren. Ik heb via internet leuke dingen verzameld en ga hier een cursus van maken. dit wordt dan een dagcursus van 10.00 uur tot 15.00 uur op een zaterdag. Dit lijkt me ook weer heel erg leuk. Zo zie je maar weer: Ook in 2012 zal ik me niet vervelen. (waarschijnlijk zal dit ook nooit gebeuren). In mijn vorige blogje heb ik jullie een foto beloofd van mijn eerste UFO die geen UFO meer is. Ik wilde deze foto graag buiten maken maar dan moest het wel mooi weer zijn. Afgelopen zaterdag was het erg mooi weer in Noord-Holland dus heb ik een foto gemaakt van mijn mysterie quilt: "Mysterie stars". Zelf vind ik hem heel goed gelukt. Maar kijk zelf maar.


Ik weet niet of ik nog iets van me laat horen in dit jaar, maar mocht dit niet zo zijn dan wens ik iedereen heel veel geluk, liefde en gezondheid voor 2012. Maar vooral heel veel creativiteit op wel gebied dan ook.

Groetjes, Annet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten