collage1

collage1

zaterdag 10 september 2011

Hé, hé eindelijk de foto's

Gister bloofde ik de foto's bij mijn eerste blog. Maar alle begin is moeilijk, zo ook het plaatsen van foto's en deze voorzien van tekst. Maar na proberen en nog eens proberen is het dan toch gelukt.
Verder is er op quilt gebied niet zoveel te melden vandaag. Ik kreeg gister een leuke klus aan kledingreparaties, dus dat gaat nu even voor. Ik moet 5 broeken verkleinen voor een gehandicapt meisje dat is afgevallen. Dit is weer een hele uitdaging maar het lukt goed.
Morgen ga ik met tante Annie naar Leiden. Daar is de jaarlijkse tentoonstelling van het Quiltersgilde. We hopen daar weer veel moois te zien en inspiratie op te doen. Natuurlijk ook even proberen om nog wat lapjes te scooren. Maar dat zal vast wel lukken. Maandag lezen jullie hier wel meer over.

Groeten, Annet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten