collage1

collage1

vrijdag 9 september 2011

Mijn eerste Blog!


Dit is het eerste berichtje op mijn nieuwe blog. Ik hoop natuurlijk dat heel veel mensen een kijkje nemen en dan ook reageren. Wie weet wat dit allemaal voor leuke dingen teweeg zullen brengen. Ik denk dan aan bijvoorbeeld leuke ideeën, vragen maar ook opmerkingen. Verder wil ik mijn blog gaan gebruiken om meer bekendheid te geven aan mijn bezigheden. Zo wil ik in mijn blog mensen bekend maken met mijn cursus programma maar ook met mijn werk op het gebied van kledingreparaties. Als afsluiting van mijn eerste bericht laat ik jullie een aantal foto's zien van mijn werk.
Groeten en tot snel, Annet.
Deze quilt heb ik gemaakt nadat ik mijn atelier ben begonnen.
Dit is het quiltje van de beginnerscursus.
Dit kerstquilt is gemaakt in de log-cabin techniek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten