collage1

collage1

zondag 2 oktober 2011

Zomer????

Inderdaad, het lijkt wel zomer, maar de kalender staat toch echt op 2 oktober. Mij zul je er niet over horen. Het is heerlijk om buiten te zijn en lekker op de fiets te stappen. We zijn op dit moment druk bezig met het bedenken hoe we onze huiskamer gaan aanpakken. De vloer moet geschuurd worden. We gaan dan ook maar gelijk schilderen en behangen. Hier heb ik niet echt een hekel aan, maar alle begin is moeilijk. Straks, als alles klaar is, en wij lekeer uitpuffen, op onze nieuwe bank in onze "nieuwe kamer", zullen we waarschijnlijk zeggen: "ach, het viel best mee." Afgelopen vrijdag middag was de eerste les van de beginnerscursus patchwork quilt. Drie dames hebben zich opgegeven dus naast intensief werken was het ook weer heel erg gezellig. Zo hoop ik mijn kunnen door te geven aan anderen. Onze dochter moet hier niets van weten. Zij is meer van verf en papier. Ze wil graag in het onderwijs ( tweede klas Pabo) dus heeft ze hier waarschijnlijk meer aan. En misschien komt het nog wel eens.

Ik wens jullie een goede week toe en tot de volgende Blog.
Groeten Annet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten