collage1

collage1

zondag 18 september 2011

Open dag bij Veltrop in Grootebroek

Zoals ieder jaar organiseerd Veltrop 2 open dagen. Hier worden de nieuwe cursussen tentoongesteld en je kunt je dan ook gelijk opgeven. Natuurlijk kon ik het niet laten en heb ik mij opgegeven voor de cursus "Bloemen op een ondergrond van verloopstof". Deze cursus is op zaterdag 8 oktober en wordt gegeven door Greetje Hein.  Gelijk al wat materialen gekocht hier voor. Dan kan het grote genieten al een beetje beginnen.
Voor de cursus "ontwerpen" op zaterdag 12 november had ik me al eerder opgegeven, dus je begrijpt er zijn weer leuke dingen in het vooruizicht. Deze cursus wordt gegeven door Jaqueline de Jong.
Om een beeld te krijgen van het werk van Jaqueline kun je kijken op de website: www.becolorful.nl.
Verder heb ik vandaag het laatste blok afgemaakt voor de vervolgcursus en bedacht op welke manier ik hier een sampler van ga maken, maar dat houd ik nog even geheim. Wel kan ik je de blokken laten zien.

Groeten en een goede week, Annet



Geen opmerkingen:

Een reactie posten