collage1

collage1

zondag 9 september 2012

Rok 1, rok 2 en rok 3

Ik ben druk aan het naaien aan de kleding die ik ga dragen tijdens het feest van Andijk 200 jaar. Dit feest wordt op 22 september gevierd. Ik heb een poos nagedacht hoe ik het ga doen, en als het dan wil lukken, dan krijg je wel een beetje een kick. Het is niet zo gezellig voor mijn DH maar hij vindt het ook prachtig als het allemaal lukt. Op de foto zie je de 3 rokken die ik ga dragen. De onderste rok is van witte katoen met een brede strook broderie kant. De tweede rok is een streep van glanzende stof. De bovenste rok is een beetje rood-paars van kleur en bijna klaar. Dan komt er nog een blouse boven met pofmouwen en een schootje waarin ik weer een mooi kantje verwerk. De mooie gebreide omslagdoek, die ik nog heb, moet het plaatje compleet maken.


Dat ziet er wel kek uit hé! Jullie zullen er nog wel meer van zien en lezen.
Prettige week en groetjes, Annet 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten